och vi satt på gräset som växte i takt med himlen

Har inte så mycket att säga idag.
Det har då varit jätte fint väder sen i torsdags nu och idag var det hela 16.5 grader i skugan, helt otroligt. Jag älskar verkligen det här, vår kläderna är framme och bara väntar på att bli burna allihopa och jag längtar efter att bära dom..
På torsdag drar jag till bollnäs över dagen för att hälsa på syster min och titta på henne när hon har konsert. Ska bli trevligt, kommer väl hem på torsdag natt någon gång, måste till skolan på fredag så ingen övernattning här, plus att jag tror att hon följer med hem så jag får ju träffa henne ännu mer sen, underbart... Jag gillar henne, väldigt mycket och saknar henne för mycket.. men men, folk växer upp och flyttar hemifrån sånt är livet.

Nu måste jag fortsätta att plugga psyologi, har prov imorgon innan jag åker, it sucks! Men de som har haft provet säger att det är enkelt och till och med våran lärare sa att det var ett enkelt prov så det känns bra.

Dagens låt: Billie the vision and the dancers - my love

Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0