ännu en härlig dag

Har precis ätit glass, känner mig almänt nöjd med dagen och livet för tillfället, lyssnar på härliga helen sjöholm och bara har det bra. Och vet ni vad? jag har köpt ett par kängor idag, för hundra kronor? det måste nog vara veckans köp tror jag, skit i alla julklappar this is the shit.
Har spenderat min dag med linnea på kupolen, hon är för härlig och så smart. Plus att hon hittade nog iallafall 3-4 poteniella pojkvänner till mig, enligt henne då, jag var lite skeptiskt. Varför måste jag ha en pojkvän? jag trivs såhär, singel, fri och inga tragedier och problem.

Borde plugga matte, men varför förstöra denna härliga dag för?
okej då, jag måste klara provet.
CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0