för ett ögonblick var slutet nära..

...för mitt hår! hur då undrar ni kanske då? Jo ikväll när jag skulle tända annas lucia krona så började mitt hår att brinna, hör ni vad jag säger, det började att BRINNA! helt jävligt otroligt knäppt och jag märkte självklart ingenting, men tur som var märkte andra det och släckte elden, och turen låg kvar på mig sida för det syns inte att det brunnit i mitt hår och vi hann släcka det innan det  hann brinna så mycket. Det var faktiskt inte så farligt som det låter, hann kanske brinna i 5 sekunder max, men ändå. Jag var riktigt chockad.
Om man inte räknar med ovanstående så gick konserten bra och jag är nöjd, helt slut i kroppen och bara lycklig..

Fått våra filmer också så igår tittade vi på Mamma mia och idag ska vi titta på Mumien (som vi också fick för vi fick vänta så länge på filmerna)
Mumien nu, CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0