Hård träning för allt och ingenting

Hård träning den här veckan när det gäller allt:
- Dans idag och vi körde riktigt rejält hela tiden och lika så på kören inge ledighet där heller.
- Imorgon musikskolan inprincip hela dagen och när jag inte kommer vara där sitter jag nog framför datorn och skriver religion och svenska som ska vara klart tills på fredag.
- Onsdag = plugg rakt igenom.
- Torsdag spelning spelning spelning
- Fredag  lucia plugg musikteori genrep
- Lördag dans först på dansstudion kl 9 på morgonen, sen genrep på haga med dansen kl 12.00 sen sista rep och konsert LUCIA!
- Och till slut Söndag: jag ska vara på haga kl 11 för att hjälpa till med att sälja biljetter och ta hand om små barnen sedan är det föreställning och detta ska gå skit bra!
GAAH plus att jag måste hinna handla julklappar boka körlektion, ringa sjukan,  ha projektmöte och plugga lite till.
Ur tråkigt inlägg jag vet, men nu har jag allt ner skrivet och vet vad jag ska göra så det är klart för mig.

Nästa inlägg kommer bli roligare jag lovar. Now sleep!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0