ingen stor uppdatering

Har lite ont i huvudet för tillfället så jag orkar inte skriva om Bollnäs just nu, gör en riktig uppdatering om det imorgon tänkte även lägga in bilder på bilddagboken därifrån.  Men det var iallafall riktgit trevligt där, alla var jätte trevliga och vi åt mycket gott under hela helgen.
Igår var det måndag och sång och dans, love it! Uppfriskande och underbart och så behövligt. En perfekt dos varje vecka.
Idag fyller min mamma år så GRATTIS till hon.
Och tjejer, hon älskade tofflorna och hon har haft dem på sig hela dagen idag, både hemma och på jobbet. Så vi gjorde ett bra jobb.

..två saker till innan jag drar -
för det första: en resa som jag sett fram emot enormt mycket men som hamnade på is och har varit där ett bra tag är nu uppe och helt klart nu. Vilken resa pratar jag om? Men LONDON självklart. Resan är bokad och den 28:e januari drar vi dit och rockar staden och shoppar loss. Jag är så lycklig.
sedan det andra: en sak som gjorde mig riktigt glad, LARS WINNERBÄCK har tre japp inte en utan TRE spelningar på peace and love. woho!
Nu ska jag äta, CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0