Jag är äntligen klar!

Jag är klar med klassikern, jag upprepar, jag är klar med KLASSIKERN. En av grejerna som måste vara klar tills på fredag eftersom Svenska B kursen slutar nu till jul. Och jag är klar, det känns riktigt bra.. NU har jag referatet och rapporten kvar och referatet har jag planerat att göra klar imorgon, och helst rapporten med. Det visar sig.
Jag är iallafall nöjd med mig själv som äntligen tog tag i det här.
Nu vill jag ha fredag så jag får handla julklappar och dricka latte och bara ha det trevligt (helst med min syster också om hon kommer hem tills på fredag istället för på lördag?)

Nu hade jag tänkt mig att börja med mammas julklapp.
Ska först välja ut en bild som jag kan gå efter, sen är det bara att börja. Visar väl slutresultatet sen, efter jul of course.
Hoppas det blir bra bara annars är jag körd, så håll tummarna!

Föressten börjar tänka seriöst nu hur fan jag ska göra med mitt hår. Ska jag klippa av mig det och ha lite längre än axel höjd och en hel lugg eller ska jag låta längden på håret vara kvar och bara klippa hel lugg, för hel lugg det vill jag nog ha tror jag, eller? HJÄÄÄLP! PANIK GÅNGER 100!



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0