merry christmas

Nu är jag tillbaka efter att ha tillbringar de senaste dagarna i skogen utan tv och dator med min familj.
Så God Jul i efterskott från mig till er, hoppas ni hade en jätte bra jul.
Det hade jag och jag fick precis vad jag ville ha: b.la Pengar till london och lite till, peace and love biljett (hur grejt som helst), sex and the city shobox och världens finaste teservis, när jag fick den kändes det som att jag kunde flytta hemifrån på en gång fast ändå inte eftersom det bara var en teservis.
Idag har jag ätit mer julmat och sedan har jag varit iväg på 18-års firande hemma hos veronica, som fyller år imorgon. Och det är ju alltid lika trevligt att få träffa tjejerna.

Nu film och sen sova, imorgon börjar mellandagsrean!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0