personlighetstyp och kalas

Din personlighetstyp:

Entusiastiska, kreativa och idealistiska. Kan göra nästan allt som intresserar dem. Socialt begåvade. Måste leva sitt liv i enlighet med sina värderingar. Entusiastiska inför nya idéer, men blir uttråkade av detaljer. Flexibla och öppna för argument. Många och varierade talanger och fritidsintressen.

Kärriärer som skulle kunna passa dig:

Skådespelare, journalister, skribenter, musiker, konstnärer, konsulter, psykologer, entreprenörer, lärare, personalvetare, politiker, diplomater, TV-reportrar, marknadsförare, forskare, säljare, artister, präster, PR-ansvariga, sociologer, socialarbetare.

stämmer? kanske, kanske inte. vet inte riktigt


Dagen har varit bra. Kalas hos Zara med klasstjejerna och hennes närmaste tjejkompisar. Av oss från klassen fick hon trosor, ansiktskräm,  love cuppons och sugrör med snoppar på (sextoys hör ju till när man fyller 18 år)
Tårta, bullar, kakor och bra människor är innehållet för min dag.
Efter Zaras kalas så åkte jag, felicia och johanna hem till mig och tittade på vänner och åt lite mat.
Imorgon blir det vinpimplarkväll med soife, matilda, felicia och lisa. Det ska bli skoj, i hope. :)

Nu är det sov dags för mig och felicia! Nattinatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0