sommarbabbel, bröllop och bra vänner.

Bröllopet var lyckat, som vanligt. Bröllopet var fint, festen hade röjet, maten var fantastiskt! Speciellt efterrätten, gah. Vit chokladmousse och något slags hallongrejs :) jummy! För gott nästan.. hah. Farligt farligt.. Men vafan, jag är ung och ja jag får leva livet och ja jag får äta onyttiga saker. Patetiskt? kanske. men ja.. Jag tränar ju iallafall, springa, springa, springa. Iallafall, tillbaka till bröllopet, alla kusiner, mostrar, morbröder, kusinbarn och pojkvänner + nya människor. Underbart. Jag gillar verkligen min familj, släkt .. Vi bestämde till och med en kusin träff i sommarstugan om två veckor! Jag babblar ursäkta. äsch om ni inte är intresserade så är det bara att skita i att läsa. (Nu lät jag dum, men ja)

Igår blev det en dag med Anna och Kecke.
Lager 157, Mat och Film med trevliga människor är aldrig fel. Kvällen/Natten avslutades med en övernattning hos anna för min del.

Idag fick jag ett snabbt fin besök av ida och malin, det var en riktig överaskning och riktigt roligt. Blev sedan bjuden hem till Ida för att titta på lite sex and the city och prata ikapp med hon och Malin. Jag gillar sånt, avslappnade samtal om allt mellan himmel och jord det känns bra på något sätt..
Fick även en förfest till Lars Winnerbäck konserten med brudarna.

Nu mer satc och sedan 2 ½ men!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0