den onda förskylningen närmar sig med stormsteg.

Jaha, så börjar man bli sjuk då. Så jäkla typiskt, jag som var så pepp igår på att köpa en ny klänning och gå på hagafest (köpte iallafall biljett idag) vi får väl se hur det blir, antingen ligger jag hemma med feber och orkar inte röra mig, eller så har det enormt störda halsonda försvunnit eller iallafall lindrats lite grann och jag står på ett dansgolv med underbara väner och dansar loss som aldrig förr.  Det vore enormt roligt om det blev som det sist nämda.

Pga av att jag känner mig sjuk och hängig så har jag inte gjort någonting roligt alls idag, tog mig iallafall till skolan efter att ha tagit lite värktabletter, men det blev tametusan mig inte bättre utan det blev bara sämre, ska väl gå och ta mig en till värktablett tror jag för nu börjar det gå utför med huvudvärk och hela kittet.
Kan jag ha fått anna-sjuka kanske? Hon har nämligen varit hemma från skolan idag och hon har också ont i huvudet och halsen. Gah men nej både anna och jag SKA vara friska tills på fredag så vi båda få dansa loss och ha det lite trevligt.

NU greys!

Kommentarer
Postat av: Felicia Fellan Fyllan (haha)

Jag kanske har smittat er, mohahahaha ;D

Men nej jag sprider ingen glädje över det, utan bara lite ondska på skoj. För sjuk är det inte kul att vara :(

KRYA NU SÖTAN! :))

2008-11-05 @ 22:08:28
URL: http://feliciacarlsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0