duktiga erika

Idag har jag varit duktig!
Nog för att jag gick upp super sent, skyller på att jag var uppe sent igår.
Men jag har iallafall städat lite och lagat mat åt mig och mamma. Jag lagat mat? Helt otroligt, nej men allvar jag gillar att laga mat men det händer inte så ofta eftersom jag har så mycket att göra jämt men ja det blev iallafall inget komplicerat idag men gott, Lax och pressad potatis med sås. SMASKENS!

Nu tittar jag på madagaskar, så skön film. Speciellt när det är engelsktal, Ross i vänner David Schwimmer ni vet han är Giraffen och som en äkta vänner fantast blir det ju superbra då.


Hade tråkigt igår, blev några bilder. Men det är inte det som är grejen med det här.
Utan grejen är att jag gillar mitt hårband som kommer från elite, fint va? (ursäkta håret och den urusla webcam-kvaliten)


Kommentarer
Postat av: Klara

fina fina erika :)

2008-11-16 @ 19:31:11
URL: http://mendusoverju.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0