en liten sammanfattning

Jaha, hockey. Självklart hängde jag med i fredags och ja allt var inte så perfekt som vi trodde. Det var helt enkelt inte våran dag, men skoj hade vi ändå.
- Hockey leksand - malmö, leksand förlorar med 3-0 (fast de gjorde ett mål men de dömdes inte)
- Jag och malin blev så trötta så vi följde inte med ut på krogen.
-  Tjejerna ska ut på krogen och då finns det ingen taxi, hah! Så de var tvugna att gå till stan
- De kommer fram och så är krogen stängd
- Vi ska åka med 11.10 tåget hem. kommer fram till tågstationen efter att ha gått dit, vad händer då? jo tåget går självklart inte. Och nej vi hade inte tittat fel utan det var bara så att tåget gick inte 1/11! förstår ni den dagen vi ska åka hem och det går inte, så vi var tvugna att vänta till 12.35, det sög.
Sen kom vi till borlänge och då går inte min och matildas buss förens en halv timme senare. Men men trots allt detta så hade vi riktigt roligt och mysigt tillsammans. Jag gillar verkligen dessa tjejer! :)

Igår hade jag en riktigt lugn kväll med mamma och tittade på lite james bond, (en gammal såklart, gillar inte de nya för mycket pang pang och för lite james bond)

Nu visas det repriser för fulla muggar och jag kollar på de som jag har missat.
SES


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0