finally!

Svenskan är gjord! finally, så himla skönt, obeskrivligt. Tydligen satt jag och linnea ribban högt också enligt resten av klassen så det måste betyda att det gick bra också? eller hur? Jag är iallafall riktigt nöjd med mig själv. Och det känns riktigt bra. Så nu ska jag njuta lite och kanske dra mig iväg på en hagafest på fredag, cocktail party och så ska jag även införskaffa mig en ny klänning (sammet, tajt, uringad rygg, billig och från gina).
Och nej nu är det inte så att jag ger mig för mycket för att ett tal gick bra, jag har även fått mens och då måste man få unna sig lite ibland.
Nu är det desperate housewives, hur sjukt är det inte att de har hoppat fram 5 år i tiden?!  visst det är lite bra och intressant, men allt har gått så fort, nästan lite för fort. Men men skit samma desperate housewives är ju ändå trots allt desperate housewives.

Nu ska jag unna mig en kaka och kika vidare.
SES

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0