Jag hatar min dator och har sällskapsabstinens

för tillfället hatar jag min dator.
Ska be pappa att bjuda hit sin kära vän P som är inprincip kung på datorer (tror han jobbar med det eller något sånt?) så han kan fixa min dator, den är hel konstig verkligen. Jag vågade knappt sätta på den nu ikväll men hade abstinent, har bara pratat med mamma pappa, min kära mentor C och K som ville fika men jag är ju som sagt sjuk(!) idag, behöver lite mer folk. Speciellt efter jag har vandrat runt och pratat med mig själv i en vecka. Behöver lite A sällskap, undrar om hon är ledig imorgon eller om hon ska vara med sin pojk? Får helt enkelt ringa henne. Ska iallafall till skolan imorgon och sen på musikteori, gillar verkligen mitt musikteorisällskap som jag tillbringade sommaren med i ett musikrum. Kanske ska sällskapa hem med N imorgon efter musikteorin, det är alltid lika trevligt? och nu när jag känner mig nästan helt återställd och behöver sällskap kan det inte bli mer än perfekt.
Jag vill ha imorgon Fredag, sällskap, människor, vänner, ovänner, bara FOLK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0