Jag tycker inte om!

För tillfället tycker inte jag om min gaderob, med andra ord mina kläder. Det finns ingenting.
Jag vill köpa massor med nytt, men jag har inte råd för jag måste köpa julklappar och presenter. BLÄÄÄ!

Det känns som allt jag klär på mig och bär ser ut ungefär såhär:
(Från när jag felicia och zara klädde ut oss)

Ingenting matchar allt ser konstigt ut och allt är blä.

Ja och en sak, annas underbara disco fest blir i januari istället för december tråkigt, men det kan bli annat istället för jag kan ju inte inte festa förens nyår, nooep! Föressten, sminket jag har på bilden, disco (lite överdrivet kanske)? 

Kommentarer
Postat av: K

men vet du vad jag tycker om? dig!

2008-11-26 @ 08:19:41
Postat av: Felicia Fellan Fyllan (haha)

mycket fint tycker jag :D vill du låna kläderna? ;)

2008-12-02 @ 18:42:18
URL: http://feliciacarlsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0