just another sunday.

Söndag, = imorgon är det måndag, fucking fuck.
 Idag har jag iallafall gjort nästan allting jag skulle ha gjort den här helgen. Jag har gjort klart engelskan och städat mitt rum. Så vad har jag inte gjort? Jo plockat lingonris, fy mig fy mig fy mig. Jag måste verkligen göra det på tisdag nu annars är jag körd.
I veckan har jag fler grejer jag måste göra: plugga filosofi (har prov på torsdag), göra projektarbete, träna träna träna, öva på piano, fiol och sång. gah. Kanske inte så drygt ändå? eller jo filosofin och projektarbetet är drygt.
Måste ringa triljoners triljoners hemska samtal tack vare projektarbetet. Till nummer jag inte ens har? vafaaan!
Aja Supernatural nu, hett gånger två. Ni vet nog vad jag menar.


Kommentarer
Postat av: Evelin

Åh. Hata att ringa en massa dryga samtal! Jag tycker oftast inte om att ringa alls... Haha.

2008-11-27 @ 21:01:11
URL: http://evelinh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0