Sällskapsabstinensen är borta

Sällskapsabstinensen är borta. Drog till skolan idag och fick träffa mina kära klasskamrater (tror att jag har världens bästa klass, så härliga!) efter skolan cyklade jag hem i spöregnet (men det var lugnt för jag hade regnkläder på mig känner mig så duktig, faktiskt) och fick ett samtal från K som frågade om vi skulle fika, och nu när jag är frisk så passade det ju utmärkt och jag skulle med andra ord få ännu mer sällskap än vad jag redan fått. Men innan jag skulle och fika så fick jag JÄTTE mycket mat av pappa och jag trodde att jag skulle dö, så jag fikade inget men det var lika trevligt ändå. Efter var det musikteori, underbara musikteorin och musikteorisällskapet och jag fick min promenad hem med N också. SÅ BRA! jag känner mig helt utmattad och jätte nöjd över min dag, den har varit grejt. OCh om tio minuter ska jag titta på Ocean Thirteen som får på Canal + idag, kika om ni inte sett den..

(Skoj inlägg? nja kanske inte, men jag är så glad och nöjd ändå!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0