Tänkte bara förklara:

Har inte bloggat för min dator har varit helt out of control den senaste veckan, men nu börjar det bli bättre och det är inprincip helt fixat.
Så från och med imorgon så ska jag börja blogga som vanligt igen.
Helgens händelser:
- Syrran kom hem.
- Kalas och middag på fredag.
- Tjejkväll med några av  världens härligaste tjejer hemma hos Klara 
 - Tårt ätande med mina systrar och mamma
- Lek och stoj hos Benjamin med några av sommarens människor.

Och nu sitter jag här äntligen framför min fixade käraste dator.
Imorgon ska jag försöka ta mig ut i skogen och plocka lingonris.
ja en sista sak, nästa fredag tar jag ledigt från skolan och drar till bollnäs och är där över hela helgen med min syster.

Nu ska jag sova, need to sleep you know.
SES

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0