tjuvlyssnat.se, annas förtjänst

Tack vare min vän Anna så har jag upptäckt hemsidan tjuvlyssnat.se
och shit vad roligt det är, t.ex. de här

Buss 200 mellan Skara och Skövde

Två tjejer ~16 sitter och diskuterar.
Tjej 1: Du, jag kom på en sak.
Tjej 2: Vadå?
Tjej 1: Du vet den där visan "Ekorr'n satt i granen"? Lyssna på texten: "Ekorr'n satt i granen, skulle skala kottar, fick han höra barnen, då fick han sa bråttom, hoppa han från tallegren...
Tjej 2: Jaha?
Tjej 1: Liksom hur fan hann han byta träd mitt i sången?


Nackstabussen, Sundsvall

En tjej ~15 sitter på bussen och pratar högt i mobilen med en kompis. Samtalet handlar om en kille, som tydligen verkar vara några år äldre.
Tjejen: Jag sa åt honom att jag inte hade några pengar. Då sa han att jag kunde få en femhundring om jag städade hans lägenhet.
Kompisen svarar något.
Tjejen (argt): Ja, jag vet. Vilket svin! Vem tror han att han är?
Kompisen gör ett ännu längre utlägg.
Tjejen: Var jag är? Jag sitter på bussen på väg till hans lägenhet. Ja, jag vet. Men jag behöver ju pengarna!



Allum, Partille

En tjej och en kille, båda ~16 år, sitter på bussterminalen. Tjejen tittar i killens mobil och skrattar till.
Tjej: Jävlar vilken ful kille, vem är det?
Kille: Det är min syster.

nu få det räcka, läs själva


Kommentarer
Postat av: Anna

Haha, det är så jävla bra.

2008-11-03 @ 12:51:45
URL: http://annibal-annibal.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0