tänk om man vore frisk..

tänk om man skulle vara frisk och klä upp sig och gå på en riktigt, ja precis RIKTIGT trevlig hemmafest, kanske en maskerad? så man får klä sig annorlunda och över gränsen, bara riktigt häftigt och riktigt snyggt.
Jag längtar därför till annas 18 års fest. Temat? (Japp hon ska ha ett tema) DISCO! det kommer nog bli riktigt skoj, och jag kan tänka mig att halva nöjet sitter i att fixa sig. Tänk er själva? Paljettklänning (ska nog sy en egen så ingen har en likadan), riktigt, riktigt lockigt hår, snyggt överdrivet sminkat och höga riktigt höga snygga klackar. Men annas fest är inte  förens i december och nu är det november och jag blir inte bättre utan jag blir bara sämre. Det suger

För att bli inspirerad och glad så tittar vi på några vackra bilder:


 Gemma Ward in Vogue


Freja Beha Erichsen, Photo's by Paolo Roversi


Sasha Pivovarova, Photo´s by Hedi Slimane
Den här bilden gillar jag. Hon ser lite halvt spårad ut, röker, skit snygga klänningar.
Ja det ser helt enkelt ut  som att hon är på fest och har riktigt skoj.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0