dagen är här

Jaha, då var dagen här som vi har planerat så länge i skolan, hockey (leksand-malmö) & fest fest fest!
Jag har sett fram emot den här dagen riktigt länge nu faktiskt (har nog inte med hockeyn att göra utan med festen och människorna) och vad händer då, jo allt skiter sig såklart.
Detta här de sakerna som gör att jag inte vill åka idag. (Jag kommer åka ändå för det kommer bli riktigt skoj, men just nu efter att precis ha vaknat är jag lite kluven)
- Jag somnade kl halv 4 idag, inte riktigt vaknat än. (HOPPAS jag blir pigg!)
- Har fortfarande inte bestämt vad jag ska ha på mig ikväll efter hockeyn och tåget går om tre timmar (PANIK!)
- Drickan sket sig totalt, men är nog löst nu så det blir ju bra ändå
- Pengar, pengar! ja besatt besatt men pengar spelar stor roll och denna resa kan bli dyr.
Men vet ni vad, skit samma. Har man planerat något så länge som vi har, då ska man fan fullfölja det också och inte bara hoppa av i sista sekunden. SÅ jag kommer sitta på det där tåget 14.20 redo och laddad och har hittat en riktigt snygg outfit. TACK OCH HEJ!
SES

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0