de flitiga dagarna börjar lida till sitt slut

mina flitiga dagar börjar ta slut nu, det blev endast igår och iförrgår. Som jag sa i senaste inlägget så skulle jag gå hem till famor igår, vilket jag gjorde, jippie. jag sa att jag också skulle baka igår, men det gjorde jag inte (har fortfarande inte bakat) köpte chips istället till min syster och mig och vi tittade på sex and the city filmen för min syster hade aldrig sett den.
Idag har jag bara underhållit mig med en sak, EN sak. Vadå tänker ni kanske då? Jo jag har hållt på med svenska nationella muntliga provet. Har fått ihop 3.35 minuter och det ska vara 4-6 minuter så ja jag måste komma på något mer vettigt som jag skulle kunna säga vilket jag inte kan, men jag har inget val och jag måste så KÄMPA KÄMPA. ska få hjälp av mamma imorgon så det löser sig nog.
Nu tittar jag på världens härligaste män, players! Vilka hemska grabbar men ändå inte, usch.
Ska kika vidare nu, kanske vara lite onyttig och ta en bit pizza också? nja det visar sig.
Go natt. SES

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0