Ett måndagsbarn med skryt och njutningar

Vet ni vad jag är ett riktigt måndagsbarn! Jag bara ÄLSKAR måndagar, speciellt eftermiddagen Vill ni veta varför? Klart ni vill. Jo, jag har både sång och dans! Två av mina största intressen och som jag ÄLSKAR på samma dag! Och att jag bara har två lektioner i skolan är ju inte heller helt fel. Helt great! Och ja jag vet att det inte är måndag idag men det gör inget för mina tisdagar är heller inte helt fel de heller. Har två lektioner då med, slutar halv elva och har både fiol och piano, mina två andra intressen (har inprincip fyra intressen)
Det här kommer bli riktigt bra det känner jag på mig, ett perfekt litet avslut på min gymnasietid, för det kommer se ut så här hela året. Tills den 5:e juni då jag slutar gymnasiet och aldrig kommer tillbaka till den här tiden, så nu njuter vi. NJUT!

Veronica Maggio - Måndagsbarn passar bra just nu, eller veronica i överhuvudtaget passar bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0