gamla och nya elle

varit seg med att läsa elles oktober nummer och tänkte att jag skulle läsa klart allt idag (hade bara skönthet kvar) så precis när ja skulle gå och hämta tidningen så hittade jag det nya elle nummret på min säng, wihi! Så nu blir det dubbelt upp i helgen. Eller ja, hann faktiskt läsa klart oktober numret idag men ändå :) Jag blev glad.
Läste Klara och LIndas kommentarer nyss, vet inte om det är för att jag har haft mens och är känslig men jag blev rörd och började nästan att grina för en varsinn mening? kan ha med att jag saknar de också, vem vet?
Nu ska jag kika på criminal minds och läsa lite mer.
SES


Kommentarer
Postat av: K

jag blev tarogd av ditt blogginlagg till oss sa det ar inte bara du som ar kanslig ;)

2008-10-10 @ 00:21:22
Postat av: Linda

min pappa och syster kommer hit om två månader, är det okej om jag säger åt dom att kidnappa och ta med dig också? :)

2008-10-10 @ 04:01:20
URL: http://svedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0