Mina USA brudar.

Klara kommenterade mitt förra inlägg och skrev att mycket hände i mitt liv och att jag inte ska glömma bort henne, jag kan ju säga att det kommer jag inte göra! ALDRIG!
Sen händer det egentligen inte så mycket i mitt liv just nu. Det tycker iallafall inte jag. Det enda är på hundfronten kanske men that's it. Ja appropå hund fronten så kommer de få valpar om tre veckor vilket betyder att de kommer vara leverans klara 24 december eller 14 januari, beroende på hur länge de vill att de ska vara hemma innan de skickar iväg de.
Vi hittade även tibetansk spaniel hundar som kom den 30:e september, så imorgon ska pappa ringa till de som har valparna. Wihi.
Iallafall, tillbaka till Klara, jag saknar henne jätte mycket och det är bara 9 månade kvar nu innan hon kommer hem, bara och bara? egentligen inte kanske? Men med den inställningen går ingenting fort, så det är BARA 9 månader kvar sen kommer hon äntligen äntligen hem! Jag saknar henne abnormt som ni kanske märker. Hon är en stjärna!
Sen är det ju inte bara Klara som är i USA, Anna och Linda är också där och de saknar jag också jätte mycket. Anna Holmbom min klippa sen många år tillbaka kommer iallafall tillbaka på söndag som är så great! Det kryper i benen för jag längtar så mycket. 2 veckor har hon varit borta nu, vilket egentligen inte är så länge men jag träffar henne så ofta så det känns som jätte länge. Linda är det som för Klara 9 månader kvar, vilket suger. Jag saknar henne minst lika mycket som de andra. Inget järngäng utan dessa brudar.  Mina USA brudar. De gjorde min sommar, vilket gör att det känns tomt efter att ha umgåts med de varje dag nästan hela sommaren.Inte så konstigt kanske?
Vad jag babblar, förstår om ni inte fattar ett skit om vad jag har skrivit, för det gör jag knappt själv. :)

 Anna, Klara och Jag på lars winnerbäck

 Linda och Klara på ångbåtsbryggan en sommar kväll.

Föressten,  kolla in Klara och Lindas  bloggar där skriver de om sitt liv i USA (klicka på namnen så får ni deras bloggar)

Kommentarer
Postat av: K

underbara du (: jarnganget gjorde verkligen min sommar ocksa. ska man tanka positivt sa ar det sommar nar vi ses nasta gang ocksa, och da far vi se till att gora den minst lika bra! filmnatter och promenader ar ett maste. <3

2008-10-09 @ 00:10:04
Postat av: Linda

Nästa sommar kommer bli lika bra om inte bättre! Saknar dig finaste Erika, aldrig mer utan dig.. okej?



Järngänget <3

2008-10-09 @ 03:50:39
URL: http://svedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0