mitt liv åt matten

Jag har helt och hållet ägnat mitt liv åt matten de senaste dagarna. Matte och Skola och Spelning, thats it!
Men nu har jag bara 15 tal kvar sen är jag klar med allt som ska ha gjorts innan provet på torsdag så det känns riktigt skönt. För att fira detta så ska jag ta mig en liten partykväll imorgon, eller liten och liten Sofie Danils har 18 års fest! Tänkte bara åka dit och ge present och en puss på kinden sen åka hem igen, men nej. Har skaffat mig lite öl (det kan bli intressant), en outfit och ett pepp och glatt humör så här ska röjas. En stor hemma fest blir det. Hela hennes klass (HELT SJUKT!), alla vi brudar och lite grabbs. Perfekt
Jag tillägnar Lazze - Back to 85 till mitt humör! :)

HEKTISKT blir det dock imorgon innan kvällen.
Skola till förmodligen 14.25(?), Samling på kupolen 14.30, konsert 15.00 & 15.45 efter detta samling17.30 inför nästa konsert som börjar 19.00 (19.00 är den tiden som vi egentligen ska vara hemma hos Sofie men inte för Erika), Direkt efter konserten hem till Sofie.

Nu ska jag göra mig en kvällsmacka och koka lite te sen ska jag se the frigde eller vad det heter(?) ni kan ju rätta mig om ni vill.
SES!

UPPDATERAT:
Såg att det hette fringe! HAH där var jag ute och cykla.
Men nu vet jag iallafall till senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0