sleep all day

Idag har jag sovit hela dagen, eller nästan var i stugan på förmiddagen och fixade massa innan snön kommer med mamma, pappa och farmor. Skulle sy idag men jag mådde inge bra så jag sov istället. Eftersom jag inte sydde idag ska jag sy imorgon istället. Men ni vet att jag skrev igår att jag hade fixat spets till en klänning, ja det var vad jag trodde, spetsen som min mamma pratade om var inte spets utan det var mer som ett transperant tyg med spets längst ner så det sket sig. Men jag hittade ett guldaktigt tyg istället som jag kanske skulle kunna sy en klänning av. Med andra ord kan jag förhoppningsvis göra mig en klänning imorgon ändå.
Nu ska jag titta på film.
SES

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0