So you think you can dance

SKREV DETTA INLÄGG IGÅR MEN GLÖMDE TYDLIGEN ATT PUBLICERA DET.

SÅ JAG GÖR DET NU ISTÄLLET:


Sitter och tittar på so you think you can dance just nu. Älskar verkligen det programmet, och de är ju så grymmt duktiga på att dansa allihopa. Gillar verkligen att se alla olika moderna nummer också (kanske för att jag dansar modern själv?) Final iallafall just nu, och jag kan inte välja en favorit har verkligen gillat de 4:a som är i final sen början.
Så det spelar verkligen ingen roll vem som vinner blir glad ändå, hihi.

Yogan gick jätte bra, så skönt att inte tänka och att bara slappna av. Har haft gråten i halsen hela dagen och bara undvikit allt som har med quincy att göra, men nu har jag grinat lite och mår mycket bättre. Yogan mamma pappa och min syster hjälpte verkligen..

Vi har faktiskt tittat på lite uppfödare för olika terrier raser idag. För tidigt? Gah jag vet inte riktigt, vi har tänkt och disskuterat länge om att ta bort quincy och i samma veva disskuterat nya raser för en ny hund, för vi känner alla att det skulle bli för tomt  och ledsamt utan en hund i huset.

Nu ska jag kika vidare på so you think you can dance.
SES!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0