Super Sunday

Vilken söndag, nej jag vet den är inte klar än men den har börjat bra.
Iallafall enligt mig, för jag är en lat tråkig människa som älskar att titta på film i min ensamhet, haha nej jag skojar inte jag älskar det verkligen! En kopp te, en bra film och något hembakat sittandes/liggandes i sängen.
Filmerna än så länge för idag: Indiana Jones och Kristalldöskallens rike och what happens in vegas. Kanske ska kika på de nya avsnittena av gossip girl och one tree hill sen. Det visar sig.
Egentligen, ja egentligen så borde jag dra mig ut och springa lite men det kommer inte bli av inte om jag känner mig själv rätt.. Erika du måste lära dig att inte bara tänka utan att faktiskt göra saker också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0