slitet och tröttsamt

Konsertena igår gick bra, speciellt den riktiga (om man kan säga så?) hur som helst vi spelade på fick beöm osv.. Det blev iallafall en lång dag, så när jag kom hem till sofie var jag trött och sliten så fest blev det inte för mig, Stannade där till klockan elva (ja jag vet jag är en torris) sen åkte jag hem spik nykter och trött.. Fick iallafall använda min nya kjol :) det positiva för dagen..
Och komplimanger, vilka komplimanger! Jag blir rörd och tårögd. Speciellt det Matilda berättade om vad hennes mormor hade sagt om mig: Hennes mormor hade varit på stan när jag sjöng där och sa att om hon gifter om sig någongång så skulle jag få sjunga på hennes bröllop! :D hur gulligt är inte det!
thats it,

SES


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0