Världens härligaste män: De djupa

Igår var det dags för världens härligaste män igen, denna gång var det djupingarna, och nej de är inte lika roliga och härliga att titta på som snyggingarna, men de är trots allt de djupa och p.g.a det djupa så blir de lite mystiska också, och det kan ju ingen motstå. och vem kan motstå Tomas Andersson Wij som sitter i en kyrka och spelar på sin gitarr och sjunger, underbart! Han kanske inte är världens snyggast men det gör ingenting.
Så idag har jag varvat mellan Tomas Andersson Wij och en annan svensk underbar djuping, vem då? Jo Lars Winnerbäck såklart, härligt och mysigt. Perfekt nu på hösten.
Favoriten med Tomas är lugnt evighet inte hört den? nej men lyssna då, tro mig du kommer inte ångra dig.





Matte provet är äntligen gjort nu! så nu kan jag äntligen få tillbaka mitt vanliga liv,  inge mer matteplugg, på ett tag iallafall. Eller ja inget tills nästa prov iallafall, men det är förmodligen några veckor kvar tills dess. Och höstlov är det nu också, från och med imorgon! och på måndag kommer min syster äntligen hem också. Mycket positiva saker på g nu.


Kommentarer
Postat av: Evelin

Ja, ÄNTLIGEN är det där förbaskade matteprovet gjort! Hur det gick får vi väl se... men nu ska vi bara njuta av att ha LOV! :D

2008-10-27 @ 14:19:54
URL: http://evelinh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0