besteg ett berg, eller nästan, okej då inte alls.

Igår besteg jag och resten av alla treor på haga, romme alpin. Riktigt drygt var det, blött, kallt och lerigt. Men vi kom upp fast vi inte gick på grusvägen utan uppför liften och en av de brantaste backarna.. När vi väl kommit upp så var det lekar och grillad korv som gällde. Sen efter det blev det projektarbete planering med anna och felicia och vår nya handledare Marcus. Kvällen blev liggandes i min systers säng och gossip girl.

Idag blir det inget speciellt kanske step senare om jag orkar träna.
Har fått de sista säsongerna på vänner av pappa, säsong 9 och 10, så nu har jag alla wiie!

Säsong 10 på g nu!
SES

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0