Där går Klara och tindrar som en stjärna

Igår fyllde söta rara klara 18 år :)
Så efter en väldigt god men misslyckad choklad tårta så drog jag, emelie och veronica hem till klara där det bjöds på mat mer efterrätt och förfest för de som skulle ut.
Klara fick paket och maten var god, en riktigt bra kväll! :)
När alla utgångs människor började bli lite fulla så drog jag veronica, micaela och micaelas karl hem.
Kvällen avslutades med 27 dresses och nya elle tidningen.

Idag så blir det vinkväll med några tjejer från klassen + sofie och matilda. Vi ska äta taccos då också, så det blir tredje gången jag äter taccos då på två dagar (åt taccos hemma hos farmor igår efter skolan också)
Uppdaterar väl imorgon om det blev en lyckad vinkväll eller inte.

nu ska jag äta frukost
ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0