en ursäkt

Vänner (alltså serien) gjorde mig glad och slutade tänka på skit. Ni får ursäkta mitt tråkiga utfall efter ett snack med jennifer, där jag prata ner alla män, alla är inte så. Men de finns några dåliga just nu och alla är runt i min omgivning..
Såg nytt avsnitt av house nytt också, det var skoj och bra som det alltid är. Det ska jag titta på fram över, min nya sjukhus serie, eller nya och nya har ju följt det innan också men ska kanske bli lite mer intensiv nu! :))

Just nu tittar jag på stefan holm som alldeles i sekunden nu rev 2.32, usch! Han ligger tvåa iallafall,  och det är bra.
Ska gå och lägga mig så fort han har hoppat klart.
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0