måste!

Det finns egentligen bara en sak som jag måste göra nu och det är att plugga historia! MÅSTE MÅSTE PLUGGA!
Så jag tänker inte skriva så mycket nu.
Tänkte bara säga att mina glasögon från www.saltopeppar.se har kommit idag, me like. Ska bara fixa rätta styrkan och sen är de perfekta, men tänkte prov ha de ändå imorgon bara för sakens skull. (Kanske)
På fredag ska vi boka studentresa också, det ska bli riktigt skoj. Men klarar man av att vänta i 8 månader på den? har iallafall london emellan, längtar till london också, shoppa shoppa shoppa, och chicago såklart. Nej inte staden chicago utan musikalen chicago som vi ska se i london, ska bli riktigt roligt.

NU måste jag verkligen göra historia om det ska bli något bra resultat på första provet för hösten.
SES

Kommentarer
Postat av: Jessica Anshagen

Kolla gärna in min blogg :)

2008-09-20 @ 11:43:02
URL: http://www.jessi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0