p.s i love you och försoning

Kvällen igår var jätte trevlig och behövlig. Fick höra lite saker som behövdes höra och fick umgås med människor som jag behövde umgås med. Perfekt! Vinet var sådär, men maten var helt fantastisk, vanlig taccos ja jag vet men det var gott.
Vi sjöng, vi dansa och spelade buzz och pratade i massor ute på altanen vilket hade en hög mysfaktor!
Somnade dock inte förens halv 5 så det blev inte så mycket sömn.

Så idag har jag bara legat i sängen och varvat mellan att sova och att tittat på film, P.S I love you och försoning. Jag blev riktigt nöjd med filmerna.. De höll verkligen förväntningarna båda två och grina ut fick man göra också. SKÖNT!

Just nu tittar jag på bridget jones 2. Börjar inte förens kl två imorgon så har ju ingen tidspress på när jag behöver gå och lägga mig precis.
Kanske uppdaterar senare idag, men bara kanske.
SES

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0