spelningar

Första spelningen idag med lena, det gick som det brukar. Lite ovant första gången efter ett helt sommarlov, ris och ros!
Snart ska jag på min första piano spelning någonsin! efter att ha lärt mig själv så var det dags med någon professionel att komma med lite tips och så, Markus blev då den professionella (min körledare, som även är då pianolärare).
Efter spelningen tänkte jag dra och träna lite på friskis, öppen och gratis vecka där den här veckan och klockan 8 är det yoga och japp det har varit sommar och jag har inte tränat tillräckligt, så behöver komma ihåg igen.

Nu är det vänner och jag har till tio över på mig att slappa lite till innan jag måste åka...SKÖNT! :)))


Unna mig själv ett par skor skulle jag vilja göra nu, speciellt dessa från vagabond som var så söta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0