höst och lediga tider.

Måndag idag och jag har tagit lite ledigt från skolan. Hade bara en lektion idag istället för två så då struntade jag i det. Vi är ändå bara ute och går på den lektionen, inte min stil alls. Men kursen är obligatorisk i inriktningen, kultur alltså och kursen är staden och framtiden.
I fredags tog vi skolkort, temat var färglatt. Det blev nog bra tror jag. Vi fick ju några omgångar på oss att få ett bra kort med skratt och leenden.

Var inne på ilikemystile.net idag snacka om att bli inspirerad fick bara lust att dra fram allt ur gaderoben och testa olika outfits. Men orken fanns inte där, kanske snart. Måste duscha först och tänkte lägga ansiktsmask också, man måste ju passa på medans man är hemma och har tid. Eftersom hösten är här blir det mycket nytt och mycke inspration.

INSPRATION FÖR HÖSTEN:

 Kavaj, färgade ben, stickat, spets och mönstrade skjortor ett måste iallafall för min del den här hösten! :) detta kommer bli bra.

Har fått en ny dator så det kommer bli mer bloggande nu iallafall. :)

Nu ska jag duscha, sen kupolen med anna och sen kör. SES!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0