jaha?

Jaha! jag meddelar att jag ska flytta till australien och jag får inga reaktioner, vad hände där? Men jag bryr mig inte ni ska få all jävla information ändå:
Jag ska flytta dit förmodligen i slutet av oktober eller i början av november, så fort jag har fått visum och flygbiljett helt enkelt. Jag ska vara aupair hos en underbar familj som heter Mcfadden, de har två barn mellan 0-3 år, flickan är halvblind och håller på att lära sig att prata, hon är 2.5 år. Pojken är  9 månader och hur gullig som helst.
Pappan är pilot och mamman är hemmafru.
Jag kommer få ha ett eget sovrum och ett eget badrum, som är avskilt så jag får lite privatliv.
Jag ska jobba 21 timmar i veckan och vara babysitter en gång i veckan på kvällen.
De bor i Perth, som är en av de största städerna i Australien med 1.6 miljoner invånare.
Ska förmodligen stanna i fyra månader men vi får se.

 
Michael


Michael, Cherie och Annie

Kommentarer
Postat av: Evelin

Åh, vad coolt! Och roligt och spännande och häftigt! Australien och Perth, det låter hur underbart som helst! Är det helt säkert att det blir av eller planerar du fortfarande?

2009-08-07 @ 16:24:50
URL: http://evelinh.blogg.se/
Postat av: Anna

INGA REAKTIONER? Woman, you're freakin' out of your mind.

2009-08-08 @ 15:50:21
URL: http://annibal-annibal.blogspot.com
Postat av: eveliiiiina

jag är borta en vecka o så får jag se detta!!!! måste ses snart! :O :D

2009-08-10 @ 00:25:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0