efter olycka kommer lycka, iallafall för den här gången

Jag höll på att bryta ihop igår kväll satt och skrev psykologi och kände verkligen att det var piss dåligt, nej jag överdriver inte det var exakt vad jag kände, det sämsta jag hade skrivit helt enkelt och när jag äntligen blev klar med arbetet och skulle få gå och lägga mig så tappade jag ett glas som självklart gick i tusen bitar så det var bara att ta fram damsugaren och städa, SÅ TRÖTTSAMT! då ville jag bara lägga mig ner och grina och tycka synd om mig själv (man måste faktiskt få göra det ibland tycker jag)

Men till min förvånad iallafall för att göra allt lite mer positivt gick det tydligen riktigt bra på psykologin, förvånande bra, konstigt bra, så bra att jag började fundera på om min lärare hade skrivit fel eller var sjuk eller något? jag som verkligen trodde att mitt arbete var helt jävla värdelöst och att jag skulle gå därifrån med högst ett g, men icke sa nicke! härligt värre
Efter att ha fått reda på det och efter att ha skrattat lite i skolan så fick jag äntligen träffa en människa som jag har saknat oändligt mycket i ett år nu och det var underbart, vi skrattade pratade och tog igen allt vi har varit dumma och missat.. Så nu känner jag verkligen att jag inte vill sakna den människan mer, bara om hon är bortrest eller liknande, jag vill träffa henne mer och oftare! det vore underbart! och skönt att det blev besvarat, att hon hade saknat mig med och att hon hade skoj(hoppas jag? :))

Imorgon är det borlänges melodifestival och det är många bra låtar i år, kom och titta, lite dyrt dock kanske men det är det värt (120 kr)

Nu film! CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0