En annorlunda skola, en annorlunda klass, ett annorlunda gäng!

jag vet faktiskt inte om den här dagen har varit bra eller inte, men jag tror att det lutar mot bra speciellt efter skolan. Har jag nämt att min klass är världens bästa och att man aldrig går hem besviken eller med dåligt humör från skolan? speciellt inte i år, alla är så på och glada och positiva hela tiden, det är härligt!
Idag var samtalsämnet porr och ettor eller rättare sagt en ettas porr! hahaha!
Ni vet vad tjejer, ni vet! mina lyckopiller!

Föressten, Raw med Magnus Betner på göta lejon den 24/4 ja tack!

Kommentarer
Postat av: Anna

"Alla är så glada och postitiva." Erika, vilken klass går du i?



haha

2009-02-10 @ 21:13:41
URL: http://annibal-annibal.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0