i hate when i dont understand!

jag kan inte jag kan inte, som sagt JAG KAN INTE! jag tycker inte om staden och framtiden från och med idag..
jag hatar när man pluggar och pluggar och ingenting kommer in, precis så är det just nu..

OCH ja en sak till anna (http://annibal-annibal.blopspot.com) har tatuerat sig i smyg och det blev skit snyggt. Hon som sa att hon skulle göra det i sommar men icke sa nicke.
Så nu har hon puschat mig att ta tag i det här och beställa tid så jag kan få göra min på ankeln, min not tatuering, sedan blir det föregående inlägg på nacken, sidan som klara gav förslag.

NU mer plugg, snälla låt mig fatta det här snart för jag vill gå och lägga mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0