inställda planer suger.

ni kan skita i förra inlägget, våran middag är inställd och är uppskjuten tills på måndag förmodligen.
och jag och pappa tänkte åka ut och köra lite men nu snöar det så mycket att det inte går, så det har vi också varit tvugna att skjuta fram tills imorgon.. FAN! nu vill jag åka till bollnäs och bo hos min syster i några dagar, för det här suger. Jag hatar när man har planerat något, ser fram emot det och så blir det inte av.. Jag har då mina filmer som jag ska börja kolla på nu tror jag, och de kommer inte bli inställda.

...och det är bara tolv dagar kvar nu, så det är iallafall skoj.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag håller med. Inställda planer suger.

2009-02-23 @ 19:00:54
Postat av: Evelin

Mitt namn försvann. Inte meningen!

2009-02-23 @ 19:01:48
URL: http://evelinh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0