some london stuff

Är fortfarande jätte sliten och orkar inte göra en resume om london än, men tänkte iallafall visa vad jag köpt (blev dock inte så mycket, men det lilla iallafall) För övrigt så shoppade vi bara på Primark, för efter att vi varit där på torsdagen blev vi för snåla för allt annat.. SUPER BILLIGT, det dyraste jag köpte kostade 15 pund med andra ord 150 kr


Skor: Högklackat (älskar insidan)och vita låga tygskor
3-pack strumpbyxor, 7-pack strumpor och 6-pack trosor
Storpack snoddar och hårspännen (STORA!)
Party feets (kostar 75 kr i sverige, där kostade de 10 kr!)
Olika nagellack: ljusblått, blått, svart och rött
Armband: mintgröna, silver(till min syster), vitt med blomma (till studenten) och stort rosa
skrubb badhandskar¨


Back-up studentklänning!


byxdress för långa nätter och jobbiga dagar.

Ja det var det jag shoppade, plus mat och lite alkohol, lovely
Som sagt är super nöjd med london.
Vad som hände och vilka vi träffade kommer förmodligen imorgon, iallafall i veckan.

Kommentarer
Postat av: lina

PRIMARK! vi kör en tripp dit i sommar ;)

2009-02-10 @ 10:59:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0