Dumma, typiska, jag.

jag skulle plugga idag när jag kom hem från skolan, slutade halv 11 så det passade perfekt.
Men vad hände? ja inte fan pluggade jag. Istället var jag ute och gick med hunden (vilket jag faktiskt hade planerat in att jag skulle göra så där gjorde jag inget fel), men jag kollade även på lite tv och var inne på datorn (tänkte att eftersom tiden inte var så mycket så skulle jag hinna att ta det lugnt ett tag) men när jag var klar med det så drog jag till fågelmyra och slängde min tv med pappa och åt ute som jag verkligen inte skulle göra och efter det var jag på musikskolan (som var planerat, inget fel med det heller) men nu kommer det som var visserligen det roligaste på dagen men absolut inte vad jag skulle göra, jag åkte till kupolen med jennifer och fikade och gick runt där och sedan åkte vi hem till henne och klippte mig, INTE ALLS BRA ERIKA, jag skulle ju plugga! FAN FAN FAN FAN FAN! Så nu sitter jag här och stresspluggar så att jag ska slippa göra allting imorgon. HATA FILOSOFI!! (påminelse till alla som inte läser det: välj aldrig till den kursen! jag är tvingad att läsa den men inte ni så var lyckliga!) Min dag är erika i ett nötskal, typsikt typiskt dumma jag.

Är iallafall nöjd med håret (syns dock inte att jag har klippt mig men det känns) och jag har även bokad körlektion, så imorgon ska jag ut på vägen och köra för första gången någonsin. NERVERNA VÄXER!
Nu tillbaka till filosofin och sen sova

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0