just finished in tears.

Har precis kollat klart på sista avsnittet av sex and the city, och jag har bara ett ord: kärlek. Jag blir så rörd, med klumpen i halsen under hela avsnittet så njöt jag totalt.

Och Klara, Linda och Anna jag tycker vi skippar roadtripen i sommar och drar till paris istället och tittar på eiffeltornet eller som de säger i frankrike La tour eiffel, beundrar staden, äter macarons, köper fina kläder, dricker gott, äter gott och bara är med varandra, låter inte det bra? Sen kan vi också försöka hitta
 the french guy och beundra honom lite, eller vad säger ni?



                                                                                                              macarons

Kommentarer
Postat av: linda

låter kanon erika!

2009-01-08 @ 21:40:48
URL: http://svedin.blogg.se/
Postat av: K

nog for att jag redan sett paris men det var langesen och behover en update ;)

2009-01-10 @ 19:50:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0