Låter som en gammal rökare, på ett osexigt sätt.

Jag gick aldrig och la mig i tid igår, jag kom inte upp i tid idag, jag kom aldrig ut och sprang idag, jag städade aldrig mitt rum. Istället har jag legat här och har  haft ondare i ansiktet än igår, ont i huvudet, låtit som en gammal tant som rökt i 40 år, det är är illa, och fan inte skoj. Jag som skulle börja på nytt igen..

Mina mål för året och saker som händer:
- göra samma sak som förra året och sluta äta godis och dylikt, höll det i 7 månader, wiie för mig! Längre i år!
- London 28 januari, soon!
- Försöka att iallafall besöka ännu en drömstad: Paris, Berlin, New York, Milano. (London kommer vara avklarat och venedig fick jag till 08.)
- Köpa många många par skor!
- fylla 18, 5:e mars, glöm ej!
- Få till världens bästa konsert med anna och felicia 10:e maj, be there
- Åka på en sjuhelsike studentresa, Aya Napa
- Ta körkort
- Ta Studenten
-  Umgås med Klara och Linda så mycket jag bara kan när de kommer hem
- Hitta en passande linje för vad jag vill göra
- Hitta ett ställe att praktisera på, ett galleri, en atelje så man får lite erfarenhet
- Flytta till London? (önskedrömmen)

Det är vad jag vill och vad jag drömmer om, och jag hoppas verklligen att det mesta kommer att inträffa

Kommentarer
Postat av: Linda

punkt tio ar mycket viktig :)

2009-01-03 @ 06:24:57
URL: http://svedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0