lyckan är i form.

gårdagen var hur trevlig som helst och jag skrattade mig genom dagen.
Skolan var ovanligt skoj, inget ansträngande bara massor med skratt..
Efter skolan fikade jag med anna och kekke. KAFFEE!
På kvällen och efter musikteorin bar hela ovezz gänget iväg till mångatan och firade nils med varma mackor och mängder med efterrätt, film och självklart skratt, så mycket skratt. Jag älskar det, jag vill att alla dagar ska se ut som igår.

Idag blir det mat, kör och mys med jennifer och anna förmodligen sedan ska jag sova hemma hos fröken anna banana!
Ännu en bra dag, hoppas jag.

Och en sak till, nu är det bara en och en halv vecka kvar till london och 20 veckor kvar till studenten, det gör bara saken bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0