my first day this year, tomorrow.

Imorgon börjar min första dag för året, idag gills inte, för trött, för sjuk,  ja ni vet. Så p.g.a det så ska jag gå och lägga mig i tid, för första gången på det här lovet, gå upp i tid, också för första gången på det här lovet, städa mitt rum, typ första gången och sedan ut och springa, verkligen för första gången på det här lovet. Mycket första, ja ni fattar. (new year)
Men just nu, tills jag går och lägger mig, tänker jag ligga här med mina kära sex and the city avsnitt och bara ta det lugnt, bli frisk, för ja jag tror fan i mig att jag börjar bli sjuk på riktigt och mina föräldrar har varit det på lovet så det är väl inte så konstigt om jag blir det heller, ska jag kunna dra ut och springa imorgon som jag vill måste jag bli frisk tills dess, så inga onödiga rörelser. finger moves only, en tangent där och en tangent där.
Got to go!
CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0