sex and the city the movie, all over again.

Efter att ha tittat klart på boxen bestämde jag mig för att det var dags för att titta på filmen igen, speciellt nu efter att ha sett alla avsnitt.. och jag smälter varje gång efter att en av mina favorit scener kommer upp:

My thoughts go out to you, my Immortal Beloved. I can live only wholly with you or not at all- Be calm my life, my all. Only by calm consideration of our existence can we achieve our purpose to live together. Oh continue to love me, never misjudge the most faithful heart of your beloved.
Ever thine
Ever mine
Ever ours

Så vackert, luudvig!

update:
It wasn´t logic, it was love = så perfekt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0